Post by arsuplibiti on Feb 24, 2022 20:50:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ball Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ball Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ Ball Blast 2022 version ▞▞▞
ok. så bra jobbet som fikk meg til å kjøpe det. det er så gøy uten reklame. Jeg la merke til en feil som fortsatte å utvikle meg hvert nytt nivå rundt 35, og nå er det mye vanskeligere enn oppgraderingene mine kan håndtere. Jeg skulle også ønske det var lyder og eller musikk. Men alt i alt kan jeg ikke slutte å spille. det er kjempebra.
Annonser dekker kontrollområdet. Umulig å spille på høyere nivå. Ingen annonsefri versjon å kjøpe.
enkelheten og estetikken til dette spillet er bemerkelsesverdig. Det begynner ikke å henge før på nivå 80. annonsene kan noen ganger være irriterende, men ofte givende i forhold til å få ekstra liv og ekstra valuta i spillet. flere oppgraderingsmuligheter ville gjøre dette spillet astronomisk mer underholdende enn det allerede er.
Første ting først, så alle ser det. TIL MANGE ANNONSER. Det er et fantastisk spill, men om runden din er på 5 sekunder eller 3 minutter. Det er en annonse. Se bonusannonsen og det er en annonse etter annonsen. Jeg har ikke noe imot å se for å spille i det hele tatt, men da gutter. Jeg kan ikke nyte dette fantastiske spillet dere alle har laget fordi jeg blir så frustrert over en annonse i ansiktet mitt konstant. Annonsene er den eneste grunnen til at du mister disse 2 stjernene. Gjør annonsene rimelige, så tar jeg tilbake den uttalelsen.
Nå er den oppdateringsfeilen fikset. Det er favorittspillet mitt. Veldig veldig avhengighetsskapende. Oppdatering brøt nettopp et perfekt fungerende spill. Nå forlater ikke hovedskjermen under spilling. Må fikse disse feilene og sende en ny oppdateringsstatistikk!
Trekker opp annonser under spillet, selv om du ikke trykker på noen annonser. Og den nye sjefsmodusen er en god idé, men den må tillate spillere å samle mer penger eller spørsmålstegnblokker, slik at vi ikke sitter fast i en sjefskamp på flere dager.
Morsomt spill, men med den siste oppdateringen er det for mange annonser. Du kan ikke spille spillet offline lenger, og du er tvunget til å se annonser.
Spillet er morsomt, men det viser konsekvent en annonse for et grovt puslespill kalt Passion Puzzle. Viser et forstørrelsesglass over magen deres og det viser hva som er under klærne. Viser også en karakter som ligger på gulvet med bena spredt fra hverandre. Det er ekkelt, og til og med la oss rapportere det (som jeg har flere ganger), og det spiller fortsatt annonsen om og om igjen. For en app som er for «Alle» ødelegger annonsen garantert den vurderingen.
Ball Blast Arcade yxz
75 % av gangene når jeg nesten fullfører et nivå eller logger på spillet, fryser det eller skjermen beveger seg eller skjermen blir svart eller noe sånt skjer. Jeg håper virkelig det er fikset i denne nye oppdateringen.
Dette spillet er irriterende vanskelig, det er fantastisk. Som de fleste Voodoo-spill er det nesten umulig uten å slå av Internett.. da er det fantastisk. Jeg har tre av de beste forslagene du noen gang vil se for dette spillet... for Voodoo. 1) fryse blir "luner gravity" 2) bonusballer mister fart når de vokser. 3) å flytte enheten endrer tyngdekraftens retning tilsvarende.
Jeg liker dette spillet veldig godt. Et av de fine spillene for tidsforløp i denne pandemiske verdenen. Veldig mye avhengighetsskapende spill. Det beste med spillet er at mens du spiller, glemte du rett og slett all depresjonen din og omverdenen og bare fortsetter å spille det. Annonsene er et forstyrrende element. De kommer bare etter hvert spill i 10-15 sekunder, det er faktisk stille irriterende til tider. Vil bare at apputvikleren ser på saken.
Ball Blast Arcade vix
For mye reklame. Kan ikke spille spillet uten nett.
Avhengig, men virkelig dårlige oppdateringer. Det er så tydelig at dere prøver å tjene så mye penger som mulig med dette spillet. Siden siste oppdatering er det også mulig å hoppe over nivå med annonser.... så synd! Også, for lang levetid på spillet, men en online leaderboards, i stedet for å holde spillet bare i offline-modus. Mindre annonser, mer konkurranse. God idé, dårlige oppdateringer.
Det er mange annonser i dette spillet. Det er ganske irriterende. Imidlertid ser jeg mange valgfrie annonser for å få flere mynter. I motsetning til noen gratis spill, er det ingen grenser for hvor mange valgfrie annonser du vil ha, det er enkelt å stable opp massevis av penger. Det er imidlertid alt for mange tvangsannonser. En annen ting (det verste problemet for meg) er hvor dysfunksjon dette spillet er. Det henger for mye og krasjer ofte. Dette gjør opplevelsen uhyggelig.Jeg vet at det ikke er telefonen min fordi andre spill jeg har ikke halter så ille.
Det er et OK spill, men det er altfor enkelt/generisk til å rettferdiggjøre å ha så mange annonser. Annonser når du fullfører et nivå, annonser når du prøver et nivå på nytt, annonser når du mister et nivå. Annonser for å få mynter, annonser for å åpne kister med edelstener, annonser for å få edelstener. Dette er en annonse-simulator med et lite ballblaster-spill vedlagt. Og tilsynelatende overbeviste den 10 millioner mennesker til å laste den ned.
Vi burde ha et alternativ eller en plattform for å lagre fremdriften til dette spillet. Hver gang jeg installerer dette spillet på nytt, må jeg starte dette spillet fra begynnelsen. Lag en plattform, det kan være google eller facebook for å lagre fremdriften til dette spillet. Hilsen
Absolutt alt for mange annonser. Det er helt absurd. Synd det er et greit spill.
Dette pleide å være en av mine gå til spill for å drepe tiden frem til utviklerne rotet det til.Jeg har ikke noe imot annonser i spill, men Voodoo har tatt dette et skritt videre ved å skyve tilfeldig annonse rett over spillområdet mens spillet fortsatt pågår! Uten mulighet for å fjerne annonsen. For å bli kvitt det, må du starte spillet på nytt, og miste all fremgang du har gjort.
Jeg har spilt dette spillet i alt for mange timer og liker det fortsatt veldig godt, selv om det har endret seg nylig, derav midtvurderingen. Annonsene plager meg generelt ikke, men de har begynt å legge inn annonser i spillet, under spillet gjør spillet uspillbart. Når annonsene går over til den neste kan du ofte ikke bevege deg på noen sekunder og blir generelt truffet. Så synd fordi spillet er perfekt for en tankeløs chill out. Annonsene mellom spillene gir også god plass til ettertanke.
Personvernbanneret øverst vises stadig bare fordi jeg ikke vil at dataene mine skal brukes .. jeg mistet så mange ganger på grunn av det .. det er så distraherende .. jeg betalte for nei-tilleggene .. men jeg setter pris på personvernet mitt .. så lenge dette banneret ikke forsvinner vil dette være min vurdering
Gutt, så gøy det var å spille dette før i tiden. Nå ... Det er mindre som et spill og mer som en gratis pengekilde for utvikleren. Etter hvert nivå, enten du taper eller vinner, i løpet av 2 sekunder eller 2 timer, vil det vise en AD som ikke slutter før minst 20 sekunder. Og hvis du tenker å slå av internett, er utvikleren de grådigste. Ja guttene mine. Det vanvittige offline-spillet trenger INTERNETT for bare dumme ADS. Jeg er ferdig med denne AD-bankmannen!
Bare flott. Takk Mik, jeg liker det enda mer nå, 16-01-22
Vel, dette spillet har blitt en av mine favoritter. Dette er bare fantastisk. Det er faktisk en tidsmorder hahaha. Men den bruker batteri. Vennligst fiks dette problemet, jeg vil ikke at telefonen min skal redusere batterinivået. Uhmmm håper dere fikser det. Og en ting til, legg til en bakgrunnsmusikk som hva jeg ikke aner, men legg til en. Takk for spillet. TOMMEL OPP 👍
Elsker spillet. Men 2 stjerner trekkes fra fordi det mange ganger feiler (blir litt fast i ett eller to sekunder).
det er et ganske greit spill. en av de få som viser annonser som er tro mot den faktiske spillmekanikken. det er med andre ord ikke en reklame av typen "afk arena". spillingen er grei. Du må liksom holde fingeren under kanonen, ellers kan du ikke se hvor ballene lander og du taper. det er derfor bare 4 stjerner.
Super moro. Men har alt for mange annonser.
alt for mange annonser kan ikke engang nyte spillet uten å måtte se annonse etter annonse
Roblox Macera Oyunları iiut
Et av de beste spillene der ute. Det er veldig godt utført og ekstremt underholdende. En av dem der du bare spiller dette en gang til, og 30 minutter senere vil du finne deg selv å spille. Det beste er at annonsene er subtile. Det handler om spill, ikke å tjene penger på annonser. Veldig, veldig bra gjort og takk. 😊
Dette spillet er bra, men etter hver runde er det en annonse, og det er bare irriterende å få annonser hver gang du feiler. Du kan prøve å slå av WiFi-en din, men da kommer det opp som en feilmelding som sier at du ikke kan spille fordi WiFi-en er av. Dette spillet er for det meste annonser og utvikleren vil bare ha penger
Ball Blast არკადული umk
Det er greit.Kjernespillet er raskt og morsomt og fungerer med én hånd, noe som kan være fint. Alt annet er søppel. Ildkraftoppgraderingene gjør ingenting fordi spillet skaleres automatisk, sjefene er alltid de samme, de andre oppgraderingene er rent visuelle og egentlig ikke spennende. Et veldig grunnleggende spill med litt ekstra fusk-dyp mekanikk for å få til å føle at du oppnår noe.
Kort sagt: god idé, dårlig gjennomføring. Spillet er avhengighetsskapende og morsomt en stund, så blir det veldig vanskelig etter et visst punkt. For ikke å nevne at du får en annonse kastet etter deg hver gang du berører skjermen på telefonen din, bokstavelig talt. Mengden mynter du får etter å ha kommet forbi omtrent nivå 20 er absurd og meningsløs fordi oppgraderingsprisen går opp IMMENSLEY. Ikke installer med mindre du har peiling til å se 1 000 000 annonser og se kanonen din dø 300 ganger hvert nivå.
Bare reduser antall annonser
Vel.. dette spillet er greit. Ærlig talt trenger jeg ikke å spille lenge for å gi en anmeldelse av dette spillet. Kunne allerede se av dette spillet at det var annonser. Annonser nederst på skjermen, og vanligvis annonser hver gang du dør eller fullfører et nivå. Dette spillet innebærer å bruke en liten tank for å skyte på baller som faller ned på deg. Jeg kan nevne noen spill som har samme konsept. Skyt baller eller hva som faller ned på deg, annonser, oppgrader tanken, gjenta. Nok en gang er spillet ok..
Det er det beste spillet noensinne i verdenshistorien. Dette spillet bør få prisen for beste spill av 2021,22,23 hvert år. Du vil ikke bli avhengig i dette spillet og ingen tillegg i det hele tatt fordi det ikke er et online spill. Flott superfantastisk fantastisk magisk flertallspill. Superrrrrrrrr!!!!!!!! 😀😀🙂. Jeg vil fortelle mer om dette spillet. Butt jeg kan ikke si fordi dette er KJEMPEBRA!!!
Perfekt eksempel på når annonser ødelegger et godt spill. Spillet er morsomt, responsivt og givende. Nivåsystemet er grunnleggende, men balansert. Virkelig id gi dette spillet 5 stjerner hvis det ikke ble avbrutt av en fullskjermannonse hver gang du har et spill over. De kunne enkelt ha betalt et par dollar for dette spillet og fjernet annonser helt. Kan kun spilles i flymodus.
aaay for mange annonser - spesielt for en app som ikke har mye ekstra å tilby, og i en så vanlig sjanger - noen ganger to annonser på rad bare for å spille ett nivå, mener jeg egentlig - og jeg vet at den normale responsen er at du kan betale til fjern - men når utvikleren bare er så grådig - ville jeg ikke engang brydd meg - bortsett fra det - spilling er morsomt - men fortsett å se gutter - mange andre spill med langt færre annonser, men lignende stil - faktisk hvis du spiller dette annonserer det et annet lignende spill - det er kjempebra - og ikke for mange reklamer !!
Et godt tidsforløp. Det er slik et underholdende spill ikke skal være noe som fremmer rivalisering. Dette spillet beroliger tankene mine og er ikke komplisert, så jeg får tid til å tenke på avgjørelsene jeg vil ta mens jeg spiller. Forbedringsområde.. Hvis det er en mulighet til å kjøpe kanoner gjennom myntene vi samler inn.. Det ville vært flott! Håper det blir gjennomført. Jubel!! Ps: Å gjøre dette til et flerspillerspill ville vært fint 🤩
Bra spill kommer ikke til å lyve, men mengden annonser er absurd.fullfør en annonse på nivå, på hovedmenyen annonse, mens du spiller annonse nederst på skjermen, ønsker å klatre i en kiste du har AD, jeg vet at utviklerne må tjene penger ellers kan de ikke produsere mer spill, men jeg har spilt andre spill fra vodoo og deres annonser har aldri vært så dårlige.
Støpt med legger ikke spille hvis du kan bli utålmodig enkelt.
Spillet er morsomt og har ingen klager på spillingen. Men etter å ha spilt en stund blir det nedslående å vente mellom annonsene mellom hver runde. Du bruker like mye tid på å se annonser som du spiller. Jeg tror det kan være en bedre balanse mellom de to.
Spiller av annonser selv om du ikke vil ha ekstramateriale. Kunne vært gøy.
Jeg har brukt dette spillet i flere måneder. Jeg har nådd nivå 262 i den.Jeg elsker spillet, hvordan det beroliger meg, hvordan det hjelper å gi litt tid. Det er virkelig godt laget. Det utfordrer deg til å ha god øyekoordinasjon. Du må oppgradere canyon og dens kraft. Det er skikkelig moro
Jeg har brukt dette spillet i over et år og liker det veldig godt. Men med en nylig oppdatering har de lagt annonser OVER spillet og gjør det utrolig vanskelig å bli kvitt dem. Det er en måte å få deg til å bruke penger på annonsefri modus. Det gir meg ærlig talt lyst til å slette appen. Hva er vitsen med spillet hvis du ikke kan se hva du gjør? Hvis du ignorerer annonsene, er det et flott spill. ¯\_(ツ)_/¯
For mange annonser. Barna mine liker det. Men de fjernet spillet på grunn av annonser. For ikke å nevne at jeg har gjort en anmeldelse for en tid siden, og den dukker fortsatt opp.
Ball Blast Παιχνίδια arcade jbv
Jeg elsker spillet, men det er få ting som må håndteres:- 1- Når jeg velger å prøve det nivået på nytt etter et mislykket forsøk, er det en forsinkelse på 5 til 8 sekunder, som bør være spontan. 2- Hvis spilt over lengre tid, begynner spill å henge. 3- Nå er det vanskelig å spille spill som skjermbruk for å vise Google-annonser mellom spilløktene, noe som fører til at spillet er over.
Spillet er ikke bra nå på grunn av for mange annonser